änu en strålande dag !!!

Vilket underbart väder de har varit de senaste dagarna ! Man kan juh nästan tro att de har blivit sommar, eller åtminstonde tänker de väll bli de snart , va ut  i morron rocken och drack morron kaffet och solen värmde så här tidigt på morgonen helt underbart =) .
längtar så tills vi kan ta fram pontiacen , kabba ner och känna solens strålar värma och vinden i håret mmmm
jag får stå pälls bara av och tänka på v8 mullret gaaa vill ha sommar nu !!!

ja nu ska jag avsluta min andra kopp kaffe och ta en promenad till stallet och släppa ut min häst , sen måste jag fara och handla o tanka bilen ska försöka klämma in en ridtur i dag men vi får se hur de går !
ja i går gick jag till stallet och te bax , på hem vägen så jogga ja lite tillo med =) har gjort de i två dar nu , e så stålt över mig hihi .
ja ne nu måste jag be ge mig

Kommentera här: