blääää!!!

hadde inge bättre och skriva som överskrift !
va och luftade Cassandra i går , de gick hyfsat ! hon hade nog vår känslor eller nått ! för hon betede sig inte som hon brukar , eller så va de bara för att vi inte har varit ute och åkt på typ ett år , hon stegra ,bocka och sparka bakut !!! o jag som inte har rede så där värst mycke , men jag ramlade inte av ! Kan säga att de va inte många som trode hon va 20 .
De va så att dockst klubben hade årdnat skule kul , vi red ett litet dressyr program och hoppade vi två LÅGA hinder och sen hade vi lite riddar lekar , svärd genom ringar och sen skulle vi flytta en kon från ett ställe till ett annat . efter vi hade rede så va de korv och fika jätte mysigt =) .
Såg att dom hade träningar ute i nordingrå fram över , vart jätte sugen på och fara ut och träna med Sassan , men de e som alltid , man har väll inte råd !!!
 ja vi grillade juh i lördas , helt underbart gått måste jag få säga =) och i går vart de en tjockpankaka med fläsk mmm, och vad de blir i dag de vet jag inte , har inte tittat så noga i kyl o frys =)
vad har hänt mer i dag ! jo jag har typ börjat min storstädning ! å de e inte så kul ska se om jag hinner färdigt i dag eller hur de blir , har kanske 5 tvätt maskiner och köra osso ja ne nu kallar min dotter på mig skriver mer sen !

Kommentera här: