Hemma från fjällen =)


Ja nu e man hemma igen !!! och dax att försöka komma tillbaka till vardagen . tråkigt !!!
massa tvätt och disk .
ja kan säga att vi har haft de helt underbart , lite halv taskigt väder men vad gör de ! =) vi har haft tur för de blåste inget så vi kunde fara upp på toppparna =), Pappa Patrik åkte bobb utför ett fjäll och vi andra fick oss ett gott skrat , och Rasmus han tolkade mest hela tiden trots att han började resan med snuva,hosta och feber och jag ja jag besteg ett berg som jag alltid brukar göra ... och lilla Ronja hon låg mest i skoter pulkan och sov  .
och självklart när man ska fara hem så blir de strålande sol och klar blå himmel , knäpte de här korten utanför stugan häftigt va !!!


image2
och mycke snö va de där osso =) typ en och en halv meter ...

De enda jag tyckte va tråkigt va att när jag kom hem så va de mer snö här än då vi for tyckte att rasmus skulle kunna prov köra sin kross slänger in en bild på den osso

image3
kola killen =) ja  nu ska jag ta och ducha och göra mig klar för och ta med mig Ronja till docktorn , hon e så himla förkyld ,Rasmus smittade ner henne , så nu har hon osso gätte mycke hosta , få se om man får någon host medesin  ...
skriver mer sen Kramen =)

Kommentera här: