då ska vi se ...

vad som hänt de senaste dagarna !
Pappa Patrik har börjat jobba , käns inte så kul ! tråkigt att inte ha han hemma =(
Sen måste jag bara berätta att Ronja har börjat och gått !!! han klarar att gå 10 steg i bland , men de e fortfarande lite ostadigt , min stora lilla flicka !
Sen har vi Rasmus som har kommit in i 6 års trotsen redan nu gaaaa !!! stor i ruten och svara i mot som han alldrig har gjort förut , jag håller på och få nå bryt , allt man säger ska han ifråga sätta , och sur som en ettika blir han när han inte får som han vill ! ne jag hoppas att den går över snabbt , men de lär den juh inte göra =/
Vad mer ahr vi gjort i veckan , jo jag har städat förådet som inte hade blivit städat på ... tja ja vet inte men jag tror att jag gjorde de innan Ronja föddes så de e mer än tio månader sedan , kan säga att de behövdes !
Sen har jag kört jag vet inte hur många tvätt maskiner , och nu först är inte tvätt korgarna över fulla nu är dom bara fulla !!!
så de e väll något sånt som ligger på tapeten idag , sen är de juh crusing  i k-fors på lördag och nästa veka på torsdag fyller min pappa Mats 50 år , de e så ovärkligt att han har blivit så gammal men de e klart en annan en är juh ganska gammal, om fem år fyller jag 30 de e juh nästan som om man får lite ålders nojja hehehe !!!
over and our !


Kommentarer:

1 Elli:

skriven

Näemen! Stor tjejen då :D Vad roligt..

Asså jag är rätt så glömsk må jag säga, har FORTFARANDE INTE ringt.. Fy mej alltså. :(

Men jag måste ta tag i telen snart och ringa.

Kommentera här: