nyårs afton

ja då va de bara 12 timmar ca tills de e 2009 =) ett nytt år med nya förhoppningar , besvikelser och glädje ämnen , de ska bli  kul och se vad de nya året har att komma med .
Vet inte om jag ska ge nå nyårs löfften till nästa år ! de brukar inte hålla så bra hehe !men man kan juh försöka !

*Jag skulle villja leva ett hällsosamare liv nästa år ! men jag vet inte hur de ska gå till  , har försökt med de så många år men de blir samma sak varje år ! de håller en månad sen orkar jag inte vara hällsosam längre ! jag e helt enkelt lat !!!

*Jag skulle villja att jag tog tag i saker på en gång och inte vänta , de e jag expert på , de kan jag göra se ! men jag tror att mitt motta för 2009 ska bli varför göra saker sen när jag kan göra dom nu.

*jag skulle vilja bli gift , men de tror jag inte jag blir =) Patrik är såååå i mot de där och gifta sig ! men jag älskar han i alle fall men man slutar juh alldrig och hoppas !!!

*Jag skulle villja ha mer tid till barnen,mannen i mitt liv och hästarna men man kan kanske inte utöka dygnets timmar !!! =)

ja jag tror inte att de va något mer ! jag kommer inte på något mer så , de får va bra så ! 
I övrigt i deg har jag inte gjort mer än de jag brukar göra på morgonenn och de e fruckost till barnen , ta ut cassandra , ge Oden och Ramble mat , och så har jag gjort luch ! och där e vi nu , sen när jag har skrivit klart de här ska jag se om lilla fröken har lust och sova , i går han vi klar en halv kortsida på mina ute boxar , ska fortsätta i dag tror jag , får se när Patrik kommer från barsta , han for dit och skulle hämta snö kedjor till traktorn.
ja ne nu ska jag se vad mina bar hittar på , de låter som om Ronja e uppe på bordet  ghaaaa !!!! 

see ya !!!

 

Kommentarer:

1 ElliCaramelli:

skriven

Oj vad duktig du blivit på att blogga..

Så roligt att läsa. Hoppas ni haft ett bra nyår..

God forsättning önskar vi på Söndagsvägen..;)

Kommentera här: