två veckor !!!

Ja de va så länge sen ja bloggade , fyyy mig ! ja som jag skrev i förra inlägget så modde jag piss , så jag han bara ner till packen så fick jag springa ut och spy !!! så de va bara och fara hem med magsjuka , inte kul kan jag lova ! men jag vart bar mycke bättre sen jag hade fått ur mig skiten ! och på natten mot lördag så va de ronjas tur och få magsjuka ! hon kräktes tre ggr sen så tror jag att hon sket magsyra för hon fick värdens blöj exem , hon fick stora sår mellan benen , så på måndagen så vart de till läkaren så skrev han ut kortison salva så på en vecka så va såren borta , men hon har juh fått tilbaka hostan , den lär hon få ha tills de blir sommar ! och de hjälper inte med mollepect hon har väll snar ätit de i två månader sen har vi bricanyl också men de hjälper inte heller , och när man går till låkaren så säger dom i princip att man är en över beskydande höns mamma och att de bara är en vanlig förkylning , men de e inte dom som måste ligga vaken och höra hur hon hostar och knappt får åt sig andan ! jag blir så iriterad ! ååå!!!
ja men vad har hänt mer ja vi va på 30 års kallas och de va jätte kul ! Pappa va barnvackt åt barnen så vi fick vara för oss själva så de va skönt ! bara umgås i goda vänners lag ! =)
sen har jag städat ,diskat lagat mat och jobbat , sen har jag börjat tränat Odem och han är jätte duktig men stora fina häst =)
och Rasmus han håller på som vanligt , helt yr och hur mycke energi som hellst och peppar peppar så är han frisk ingen förkylning än ! men den kommer väll , men han brukar inte bli förkyld så man får hoppas att han klarar sig !
ja och jag har inte köpt en enda julklapp käns inte bra , men jag vet på ett ungifär vad jag ska köpa till alla men jag har ågren över och måsta trängas med en massa galningar !
Imorrgon så ska jag ta tag i tvätten igen och sen blir de städning för hela slanten !ska se om mamma har tid och passa barnen så jag kan rida en sväng ! ska försöka städa bort de mesta i kväll ja ne nu ska jag ta och göra klar ronja för sängen men jag lova och bättra mig när de gäller bloggandet  =) ska se om jag knäpper nå kort i morron och lägger ut !
god kväll !!!!

Kommentera här: