Måndag

ja jag skulle juh bara fara och handla ! de vart inte så , eller jo jag for och handla och sen när jag skulle fara hem så får jag för mig och ringa Pappa , och då håller han på och hjälpa några grannar till dom och ta in hö ! och då tyckte han att du kan väll komma hit och kolla hur de går , ja sagt och gjort så for jag dit efter jag hade handlat , de hela slutade med att jag fick stå bak på vagnen och stapla balar !!!! skhit jobbigt men kul på sittt vis , så så va min dag igår så när jag kom hem kl 8 på kvällen så sa jag till barn och kar att , nu far vii och bada , så jag har badat rikktigt för första gången i år , och de finns inge bättre än och få hoppa i sjön när man har stott där bak och svettats och slete som ett djur ! jag kan säga att jag e glad att vi har självlastar vagn och hö kanon =) .
men de kom juh något bra ur de hela osso , fick tre stora lägdor med hö som vi ska slå ner och ta in , ska se om vi hinner få till slåtte maskinen så ska vi slå idag och hoppas på att de håller upp och inte blir något regn
ne nu sak jag gå och göra något vettigt
over and out

Kommentarer:

1 Elli:

skriven

Skämmes på mej! Jag har fortfarande inte lyckas ringt dej! sorry!

Ska se om jag kommer ihåg och ringa dej imorgon..

Annars få jag skriva en lapp och klistra fast den framför ögonen på mej;)

Kommentera här: