dax o uppdatera !


ja kanske de kanske  ,  ja i dag va Rasmus sista dag på förskolan så nu har han sommarlov =) ska bli skönt och inte måsta kliva upp på morron  och sätta sig i bilen , fast samtidigt så kommer man juh upp på mornana när man måste i väg , ska bli kul och se om de syns i börsen nu när man slipper tanka bilen så ofta .
nu sitter han bänkad framför tvn som han alltid gör när vi kommer hem ! får se om vi hittar på något senare !
Städade hans rum i förrgår tror jag att de va , va så less på att inte kunna komma in där , sen kom de en radda med förmaningar , att om han inte lyckas hålla de städat mer än tre dagar så skulle han få cross förbud , vart lite less som sagt ! och än så länge är de städat .
igår va Ida här och vi stängde hage , ska fara och hjälpa henne med skoningen av hästarna , ska väll få äran och tampas me lill hingsten hennes , ser fram i mot de =)

ÅÅÅ jag är såå iriterad på mig själv , hade juh börjat med min bantnings kur för och krympa magsäcken för att sen börja äta nyttegare , men de gick juh som de gick ! jag äter inte nyttigt och jag följer ingen kur , utan jag äter ,äter , äter och äter , jag förstår de bara inte ! de går inte och få stopp !
Nu ska jag på bröllop om ca 4 veckor och jag skulle ge vad som hällst för och gå ner tio kg till dess , så från och med i dag ska jag bli en nyttigare människa !
vi kan ta som idag , har jag ätit till fruckost 4 mackor och en kopp kaffe , sen till mellis så blev de en coklad bit med cosscoss i =) vist låter de nyttigt , och till lunch så vart de två stora skålar vaniljglass med jordgubbar , och nu när vi kom hem så blev de 3 mackor och lite rester sedan middan i förrgår ! pluss att jag har druckit upp en och en halv liter cola ... och då är inte dagen slut än !  de e så att jag vill kräkas , har go lust och gå och köra fingrarna i hallsen =(
 de e ungifär som om jag intalar mig själv att "nu har du varit ducktig så nu kan du äta " och när jag har ätit så blir de " fy fan va äkligt jag mår , fy fan va dålig själv disiplin du har " och så tar jag mer mat för jag har redasn misslyckats !
men de ska gå , jag mår inte bra och va så här stor så jag ska banne mig fixa de här...!

kanske ska ta och redovisa vad jag har ätit på bloggen , så kanske man ser vad man gör för fel . men de e klart jag vet redan vad som e fel och rätt men de e bara de att jag e för lat för och göra rätt !
ja jag ska börja med de och ni som läser den får hjälpa mig Snälla !!!

Kommentarer:

1 Maglan:

skriven

Samma här. Bara äter och äter :( Men men, vi får köra på du och jag :D

2 Maglan:

skriven

Samma här. Bara äter och äter :( Men men, vi får köra på du och jag :D

Kommentera här: