Måndag!

happ nu får man skämmas ! va typ två vekor sedan man skrev något ! har hafft så mycke och göra , i onsdags så hade vi möhippa för hen kommpis som ska gifta sig och de va juh en hel del planerande innan , som har upptagit en stor del av min vakna tid , vart en väldigt lyckad möhippa måste jag säga =) va för övrigt första gången som patrik hade Ronja alldeles själv , och de va jätte skönt och inte behöva ha henne med sig =)
sen på torsads effter middan så for vi med husvagnen till mäja sjön för där va jens o anna-lena , och mari o mattias med flera och åt och drack .
sen på fredagen så for vi till sundsvall en tvär sväng för jag lyckades klämma telefonen i bildörren igen , så den bliv alldeles svart !!! så nu har jag en ny telefon =)
sen på kvällen så kampade vi hemma hos lasse o madde , å åt surstömming och drack nubbe ! inte jag då men dom anndra ! de va jätte kul , vart styrdans på gräsmattan sen på natten hehe
På Lördan kom elli och robban med barnen , och de va skit kul =) och träffa dom vi grillade och drack cider och hot chot tror jag att de hette =) sen åkte grädden fram hehehe
sen i går så kom ida med sina hästar och så grillade vi igen och elli o robban bestämde sig för och stanna en natt till , så hela bröjänget va samlat igen och de va som om tiden hade stått stilla , ja förutom att de va en massa barn som sprang runt hihi så någon helg fram över så ska vi ta husvagnen och komma ner till dom bestämde vi , och de e så kul att vi har börjat hitta tillbaka till varandra igen har värkligen saknat Elli !
och så idag så for dom hem mitt i dan efter typ tre kanner kaffe och en gräddtårta haha

så de e typ de som har hänt ihelgen , och de där med och losa lite i vikt de har jag lagt på is ! i allefall över midsommar =) men jag ska börja med och bara äta godis på lördag, få se om jag kan hålla de =)

Kommentarer:

1 Elli:

skriven

Har saknat dej med! :D

Vi hade riktigt roligt dom här dagarna..

Nu längtar jag verkligen tills ni kommer ner..;)

Då ska jag på bolaget och inhandla galliano och blåbärs soppa och grädde, sen så blir det hot shots och moranissar som det bara ryker..-hahaha-

Kommentera här: