sommar i dag igen !


ja de e värkligen sommar =) satt ute och solade ett tag men klarade inte mer än 10 min sen va jag helt slut i skallen ! ska se om jag inte ska sitta ett tag till efter jag har bloggat lite , solen är nog inte så stark nu som mitt i dagen!
Patrik kom hem igår med en matta till pontiacen , tog lite bilder men jag har inte laddat in dom på datorn så jag lägger ut de när jag har gjort de , men de vart helt klart en stor förbättring =) , men lyckan varade inte så länge =/ när han startade upp bilen så knackade han väldigt mycke på väntilerna !!! så de e inte bra , han har varit och köpt nytt filter och ny olja för de va ett bra tag sedan de byttes så vi håller tummarna att de ska sluta knacka när vi har bytt , annars så får vi renovera motorn !!! och de har vi inte råd med!
Så jag och barnen fick ta 250 till dagis i dag , inget raggar varv idag ! =(

Ronja är riktigt farlig nu ! hon ställer sig upp vart som hällst och sen när hon får tag på något roligt så bara släpper hon ! sen står hon där och vinglar , sen bara dråsar hon i backen och oftast så  dimper hon ner på ändan , men de är nästan laomt att ha hjälm på hon , men de e klart skulle man ha de så skulle väll dom inte lära sig att saker och ting gör ont , men än då , de käns inge kul !
 
Jag har juh som sagt börjat med min sahlgrensa bantningen de går hyffsat har gått ner 1kg på tre dagar =) så de se helt oki ut... va inte ute och prominerade något igår men i dag va jag ute i kanske 10 min vart väll 1 km , få se om man satsar på och trampa lite cykel i kväll ! de e juh så varmt att de e inge skönt och vara ute och motionera , och ingen gräsklippning vart de igår häller . får se om de blir något idag eller så blir de i morron !

ne nu ska jag ut och kolla till dottern och sen ska jag sola

see ya !

Kommentarer:

1 sandra:

skriven

vad är det för bantning du kör

Kommentera här: