VARMT!!!


Varmt som attans är de i dag ! man ska väll inte klaga men idag är de nästan olidligt !
Rasmus jag och Ronja har kört pontiacen i dag när jag va och hämta Rasmus på förskolan , sen tog vi ett raggar varv runt lilla byn ullånger med cabben nere och glass i mun =) hehe livet på en pinne !
Jag trodde att vi hade förlorat katta i dag , när vi kom hem så va räven på lägdan , och de såg ut som om den bar på något , men när jag svängade in på gården så satt tingeling på bron och väntade på oss phu !!!
lite läskigt är de !
I morron så ska pontiacen få agera bal bil igen =) den  va de i går osso , de e så kul och se alla uppklädda människor =), Patrik håller på och ska fixa en ny matta till den sen kollade han igår efter en ny kabb så vi får se hur mycke de kalaset går på !
Ja och Ronja hon springer snart ! njae inte riktig men innan hösten så gör hon nog de , släpper man hon nu när hon står upp så står hon själv , ja och idag så blir hon 8 månader ! stor jäntan .
Rasmus han blir bara större o större , måste fara och köpa nya skor till han och nya kläder , försökte och få han och städa rummet , de gick så där ! han plockade upp dvderna och legot , men golvet är fortfarande täckt av bilar och andra leksaker , få se om man kan muta han till och plocka undan de sista idag !
Igår va jag en bra människa ! va ute och promenerade i en och en halv timme , vet inte riktigt hur långt de är , men kanske en mil , sen på kvällen så satt jag 20 min på cykel och trampade , och så gjorde jag 50 sitt upps !
Jag Vart så förbannad på mig själv på söndagen , hadde inga kläder och ha , allt jag har är för tajt och ser bara ut som ett korvskinn på mig  gaaaa !  så nu ska jag ner jag har börjat med shalgrenska bantningen, en super kur på 4 veckor förra gången jag körde den så gick jag ner 15 kg , skulle vara toppen om jag gjorde de den här gången osso , men vi får se hur de går jag ska försöka uppdatera med jämna mellan rum.
Nä nu ska jag ut i solen och svetas lite ! tror att jag ska åka lite gräsklippare !
over and out !!!

Kommentera här: