dax o uppdater !

Ja ha vad har hänt ... i Lördas så kom min storebror och hans familj och hälsade på kul kul satt och åt tårta och pimplade kaffe .
och i Söndas så va de tidig posk midda hemma hos mamma och pappa , alla va där mamma , pappa, mormor , morfar, mina bröder och deras sambosar och barn och så jag och min familj , så de va fullt hus 13 personer de tycker jag e kul , så de vart en fyra rätters midda plus en del choklad , så söndagen va en stor syvndar dag ...
I Måndas så passande jag på och städa huset igen behövdes kan jag säga .
och I går va de dax för invägning igen , sa juh att jag skulle försöka passera 100 streket , men icke de inte , hade bara gjot så jag kom längre i från +0,6 skit ,skit ,skit .... blir man less eller ! men de e klart jag har juh inte varit så ducktig på och motionerat i helgen och sen har jag inte ätit så nyttigt , men ändå =( måste skaffa en steg räknare
 morr spott fräs ......
I dag är de en strålande dag , sitter här med morron kaffet och myser , ska ta och klä på Ronja , lägga henne i vagnen och gå o släppa ut min häst de blir kanske 6 km och gå en lagom prominad =)
Rasmus va sugen på mormor så jag skutsade dit han i går och så har han sovit över där , så man behöver inte fara till dagis i dag , skönt .
ja jus de , va de i Mådags , ja jag tror de, jag höll på och vika tvätt , då hör jag väärdens brak , då va de lilla fröken som hade tagit tag i gardinen och drog , och ner kom gardinen och gardin stången , så när jag kom in i tv rummet så stod hon med garnin över huvudet och skrattade tossiga lilla fröken =)
nä nu ska jag dricka upp kaffet och gå ut och gå ...

Kommentera här: