förkyld !!!


förkyld  varför ! har svin ont i huvudet , snuva o ont i halsen . Synd om mig !!!
de börja med att jag va hos min mor i Onsdags , hon va snuvig ,hade typ varit där i 10 min så hade näsan slaggat igen, super kul!!! vaknade i går morrse me att bihålerna va helt spräng fyllda =(  och lika dant i dag , och i dag som de e så fint väder !!!
ja vad har hänt i detta hus sen i måndags då .
 i Tisdas så va jag , Rasmus o Ronja på baby sång , och de va jätte många barn där kul =) sen efter de så ringde Patrik och kollade om vi skulle fara ner te s-vall , så de vart en sväng ner dit och Patrik handlade nå grejer till bilarna  , och så köpte vi en kross hjälm åt rasmus, tänkte jag att ja skulle få träffa elli !!! men de hans inte me , för när jag änteligen kom in te birsta city då va hon på väg hem och när vi skulle hem vart de så sent så vi for hem i stället men de kommer ju fler gånger =) .
Jag skulle ju väga mig på vv men jag va ju nere i s-vall hela kvällen kom inte hem förän 21 så de vart inget , lika bra de för jag har inte gått ner något , få se om de blir något till nästa vecka , men jag tror inte de , efter som jag e förkyld och har i princip inte gjort något annat än och lega på soffan och ätit chips =).
I Onsdas va jag te kramfors och köpte et lager åt Patrik då jag ändå va där så gick jag in på dollar och köpte en ny skur hink o mopp pluss dircka o en massa annat , sen när vi va på väg hem så svängde jag in på kläd extra och kollade om dom hade rea på nå overoller och de hade dom , så de vart en son åt Rasmus , han behöver de till fjällena, och sen så va vi juh hos mamma och vart förkyld .
Igår så vart de soffan hela dagen Rasmus kommpis anna va här så dom leka och skötte sig själv så de va skönt , och den här dan kommer inte att va så mycke annorlunda , se om jag har något och skriva i käll i så fall ska jag försöka och göra de !

Kommentera här: