hänt i veckan !


ja vad har hänt i vekan !
i måndas så städade jag igen och tvättade undan all tvätt skönt och fått de gjort , tänkte att man skullle försöka och hålla de så här nu , och jag kan säga att de har jag gjort =) åt minstonde i 4 dagar hehe
ne men de va vad jag gjorde under hela dan

I Tisdags va jag och Ronja på baby sång och de tycker hon e ganska kul , de e nog jag som tycker att de e roligt , träffa andra mammor och så sen va de invägning på viktväktarna och jag hade juh gått ner 0,3 men de e alldeles för lite enligt min mening , satsar på och nå under tre siffrigt till nästa vecka och dit är de 1,4 kg och de ska man väll klara de e bara och je fan i go sakerna , och sluta och äta när man e mätt , de tycker jag e jätte svårt , om jag skulle tillåta mig och äta de jag ville så skulle jag nog bli en sån där man ser på tv , en 500 kg fettma bärg , måste fan ha nå fel !!! .
kan sitta och smälla i mig en massa onytigheter och sedan får jag sååå dåligt samvete , men hitils i veckan har jag klarat mig ganska bra hat typ inte ätit allt för mycke

I Onsdags så rägnade de en massa så jag kunde inte gå ut och gå ! så de vart  en kvart på motionscykeln i stället , jag tycker inte riktigt om min motionscykel , vill hällre ha en crosstrainer , men Patrik tycker att jag kan anväda cykeln så länge , menjag har som mål att jag ska köpa en sån när jag har nått under hundra strecket ...
Ronja fick sin 5 månaders spruta i dag , hon va så duktig sa inte ett knyst .
På kvällen va jag och Ronja på ljus party , hade man haft pengar hade jag handlat järnet , men som vanligt så har man inte ett ruttet öre , såg blandannat en jätte fin ängel som ljuslyckta och sen ett kors i handblåst glas som jag ville ha men allt de skulle typ a gått på 2000 spänn så de va bara och glömma =( .
e så less på och inte ha nå pengar de ska va slut jämnt gaaaa !!!

I går så tog vi sovmorrgon och va sena till dagsis en hel halvtimme =) sen när jag va på väg hem tändes ladnings lampan på mercen , ringde till min sambo och kollade vad jag skulle göra , kolla om remmen är hel är den de kan du fortsätta köra , är den inte de så får jag komma och hämta dig .. som tyr va så va remen hel så jag kunde fortsätta köra , men när jag kom till stallet så började de lysa som en julgran inne i bilen så då fick jag snält byta bil där och fortsätta hemmot , visad sig att de va generaton som va paj  så patrik bytte den i kväll , men när vi ända hade bilen i garage så tänkte han byta olja osso , så i dag har jag ingen bil , eller jo de har jag för min sambo är något av en skrot nisse , han samlar på gammla  bilar  "de kan va bra och ha" säger han gämt och drar hem ett gammalt vrak de e så man kan bli galen =)

Idag så är de städ dag had jag tänkt , ska ta en sväng om med damsugaren och me moppen och sen ska jag köra lite tvätt och så , ... skhit va kalt de e i huset i dag , måste nog gå och elda nu ... jaja se om jag får tid och skriva något i kväll  . hej så länge

Kommentera här: