Jag gjorde de


Jag gjorde de !
i fredags städade jag hela huset inklusive de berycktade tvätt bärget, så nu ser man en säng igen =)
men de syns inte att jag städade i fredas de skulle behövas damsugas igen !
få se om jag dopar mig med en kopp kaffe ocoh tar en dans med damsugaren =)

i går va min vän elli har med sin familj de va typ as länge sedan jag träffade hänne , de va skit kul och sitta och surra med henne =) osso kom ida så hela" brögänget" va samlat ;) ,
kanska ska förklara "Brödgänget" : de va så här att när jag ida och elli va yngre de va typ 7-8 år sedan
så hade ida sin häst hos mig och jag hade då två hästar bland annat en nordsvensk som elli fick rida på hur mycke hon ville , så varge da efter skolan så hoppade vi av hemma hos mig och satte oss och åt ...ja just de bröd , smörgasar och i bland gjorde vi mat sen bar de i väg till stallet och så va vi ute och red i ca 2-3 timmar ... Mins en gång då pappa kom hem vi vafortfarande ute och red , och så hör jag papppa ropa på mig så jag rider till huset och får värdens utskällning över hur tre tjer kan vräka i sig två kg köttbullar , de går alldeles utmärkt om man bara äter köttbullar =)
Så de va mina bröder som döpte oss till "Brögänget "för att vi åt så mycke bröd =) de va tider de !
a nog me te baka blickar

Idag har de inte hänt så mycke har mest bara slappat ska nog ta en dans med damsugaren sen , just nu är vänner till familjen här med sina barn , och de e ett himmla liv och spring , ja jag ska ta och va lite sossi nu men jag kanske skriver en rad i kväll eller i morgon

Kommentarer:

1 Elli:

skriven

Hahahahaha det komma jag inte ihåg.. Men köttbullar är jävulska gött du..;) hahaha

Kommentera här: