jaha ja!!!


jaha nu har man blivit bloggare =) Vart inspererad av en kommpis som osso bloggar och tänkte för mig skälv ja de kan juh vara kul =)
Va på vicktväcktarna i går hade gått ner 2,3 kg hurra för mig , =) nu e de bara 36 kg kvar till dröm vikten, käns inte bara lite tröstlöst =/ , att de e så långt kvar menar jag =)
Mina små gullungar vaknade halv 7 i morse vilket dom brukar göra , dom har ju inte lärt sig att man kan ta sov morgon om man inte ska på dagis , de e klart Ronja har lite svårt och sova över huvudtaget hon ska bara ligga och snutta , men hon e ju bara 5 månader men än då ! hoppas att de blir bättre snart , annars kommer min rygg och gå av !!!
hon ska få äta potatis mos i dag , se om hon tycker om de ,
hon åt gröt men så helt plötsligt så tycker hon inte om den , hon e konstig hon
och Rasmus ja han har juh sin vanliga rutin även fast de e lov

Vad händer i dag då ? ja jag hade tänkt att man kanske ska ta i tu med tvätten har typ en hel säng full med kläder som ska vikas och sen har jag två tvätt korgar som ska tvättas ,
men nu ska jag se om min dotter vill äta innan vi far och släpper ut Cassandra

Kommentera här: