så sött!!!

ååå vad söta dom e dom små påsk gummerna =) hihi
vi har nu kommit hem i från påsk firandet  , och barnen dom sjöng så fint , men Rasmus han ville inte måla sig något de va som bara för tjejer ! så han hade bara en kvast och så hade han ritat en stjärna i pannan .
ja han e rolig han !
Vad har jag gjort mer i dag då jo , hittade en annan modell på nappen så jag köpte den och de värkar nästan som om hon kan tänka sig och somna med den , vi va nämligen ute och gick efter påsk firandet , jag ,Maria och Ullis , och då somnade hon med den i mun peppar peppar =)
sen efter vi hade gått våran runda så hade vi tid över så vi stannade och åt på cesar  så de e vad jag har gjort i dag  hitils.
Ska fara och handla efter jag har varit på massage , de ekar i kyl och frys , och sen får vi se om jag gör någon fin midda eller om de blir mackarer o korv , kanske till och med äter ute , men de har jag gjort en gång i dag , och med tanke på att jag hade gått upp i tisdags så ska jag nog försöka låta bli de =) jaha vad ska jag hitta på nu då fram tills jag ska fara till massagen , ska nog gå och göra upp en brasa ,för atrt kunna ducha , e lite svettig och dann efter prominaden , sen vill man va lite fräch när man ska på de .
å jag måste bara tala om att jag har ätit godis i dag , snodde lite av Rasmus påskägg
fy mig ,fy mig .
Ska nog sitta en stund på cykeln bara för de !!!! i väntan på att de blir varmvatten

Kommentera här: