080508

oj jag har inte srivit på ett tag =) ser jag , men de har hänt hen hel del måste jag säga !
få se , ja de vart inget kollande på någon häst , tyckte inte attd de va lönt och börja diskutera något , och starta värds krig =/ men en sak e klart i allefall de kommer inte en bil till på gården  ... nu ska jag vara hård !!!
Vi passande på och köpa virke till altanen så de e klart tog samanlagt en dag och bygga altanen så ne e den klar =) kul kul ! .
Sista april vart lugn , vi va nere på by brasan och tittade på de och åt korv och surrade på med folket =) sen så for vi till lasse o madde , där va vi tilll kl 00 typ .
På torsdagen
va Marti o Sara här och åt mat , patrik vart av med en bil jippi .
PÅ fredan
va jag i väg och handlade på coop och sen så kom Mari o Mattias och hälsade på, och så åt dom här , dom va väll här till 12 någonting !
I Lördas
så gjorde vi inte så mycke ... jo ja va ute och red på lill ungen och sen på kvällen så va jag och mia ute och red de va kul !
I söndas
 så va vi ut till barsta och hälsade på där ! sen tror jag inte att vi gjorde så mycke mer , inte vad jag kommer i håg i allfall ...
I Måndas
så komme Magda med sin 18 dagar gammla bäbis och då vart Ronja jätte stor ! for på Ullas och fikade en sväng .
så fick jag nå skåv och höll på med veden i typ två timmar medans damen låg o sov . sen så laastade jag flaket på king kabben full med ved , va riktigt duktig den dagen , Patrik kom hem och undrade vad jag ville ha nu då inget alls ! sa jag ville bara inte sitta inne och göra ingenting !
I Tisdags
så va jag på baby sång för första gången på jätte länge , de va kul förutom fröken m då da , som tydligen inte pratar med mig , hur kan vuxna människor bete sig som fjortisar , alltså jag blir så himmla less att man alldrig kommer i från detta skit snack gaaaaa !
sen på kvällen så va jag tre barns mor =) satt barnvakt åt Mathilda , för jessan jobbade
Igår
så blev hästarna skodda och sen fick jag inte så mycke uträttat den dan , satt mäst på rumpan och gjorde ingenting , ändå har jag ett bärg med kläder som väntar och sen har jag disk , och de har jag även i dag så jag ska börja med de nu så kjag kanske skriver mer i kväll eller om en vecka =)

Kommentera här: