080528


en ny dag , nya tag !
få se om de har hänt något sen sist , vi har fått hem vårat grus lass =) så nu är de bara och börja med dreneringen runt de blivande stallet ! måste ta och lägga in lite bilder snart !
sen va jag juh och köpte plant ! men de är ännu lite för klat på netterna så jag måste ta in dom varge kväll , köpte juh inte dom tåligaste av blommor , köpte pelargonier , men de blir så fint =), hittade juh dyner till ute möbeln osso för 200 spänn typ tok bra ! ja sen i går va vi och målade bystugan , ska vi göra i kväll med men i övrigt i dag så ska jag väll inte göra så mycke , få se om man får ork och lust till och damsuga och torka golven skulle som behövas , sen så skulle jag behöva stänga sommarhagen , så de e mycke som jag skulle behöva göra .
Pappa P ringde nyss han har varit och besikta pontiacen, gick rätt igenom häriligt =)
 ne nu sak jag ta och göra barnen klar för och fara på dagis , Rasmus går bara 5 dagar till på dagis sen har han sommarlov suck då måste man juh aktivera han osso , men de tar vi då =)
ja ronja stälde sig själv upp i morse när hon vaknade =) hon är så duktig lill stumpan min sen kryper hon riktigt på alla fyra nu ... så snar springer hon haha .ne men på åter sende =)
bye bye

Kommentera här: