080529- sommar!


ja man kan facktiskt börja fundera på om de är de nu =) satt ute och drack kaffe nu på morron och de riktigt hettade !!! så skönt =)
ÅÅå jag måste bara berätta , vi bor juh väldigt nära naturen och skogen , vi ser typ inga grannar , de ska va om man går ut på lägdan då kan man se nå andra hus , jaja men nu i dag när jag va ute och gick med Ronja för hon skulle sova, så kommer jag runt väg krönet , är väll 50 meter från huset typ , så ser jag en räv , en jätte fin räv den håller på och leker på lägdan =) helt otroligt , de e sådana gånger man vill ha kameran med sig , men hade man de nä de hade vi inte ! sen för kanske en vecka sedan så skulle ja lägga ner Rasmus , från hans fönster så ser man lägdorna och skogen , så när jag skulle dra ner gardinerna så ser jag två djur ! första tanken va , "shit nu har hästarna rymt " men så tänkte jag att " vänta nu jag har inte tagit hit hästarna än " så jag halv skriker  " Patrik Patrik de står två älgar på lägdan!!! "
Så där står hela familjen och tittar på dessa magnifika djur när de plötsligt så dyker de upp tre till så då är de fem älgar som springer runt på lägdorna och river ner min stackars hage! , har de på film hur en utav dom står och tuggar på tråden , ja och innan ja hittade ett band som man kunde spela in på , och självklart så va filmkameran tom på ström ! de slår alldrig fel !!!
sen innan de så va jag och barnen på väg hem från dagis och vi va väll kanske 30 Meter från huset så står de en stor ståtlig rådjurs bock och betar ! sen på kvällen så skulle vi fara en sväng med bilen , så jag och barnen sitter i tror att Patrik höll på och lasta Rasmus cykel , så utbriste Rasmus " mamma kolla kaninen " och mycke riktigt så står de en stor hare typ tre meter från bilen . sen har vi ett par hökar som brukar segla över våran dal =)
Så vi bor värkligen mitt i naturen och jag älskar värkligen den här platsen , fick en sådan enorm lyko känsla över de jag och Patrik har tillsammans =) han är värkligen mitt allt , han och mina underbara barn !

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

vill du tjäna extra pengar genom att bara sitta framför datorn och klicka runt dig till olika sidor? visst låter det smidigt och lätt? gå gärna in på min blogg då och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha en trevlig helg!

http://gabbifreak.blogg.se

2 . S T E P H A N I E .:

skriven

ha en fin dag!

Kommentera här: