OJOJOJ ...

... de va ett tag sedan man updatera , men denna gång har jag en bra anledning till de , de e nämligen så att våran dator fick en förkylning! jo de e sant så den fick fara till doktorn och fixa sig ... och en när de va klart ,så värkar de som om telia har något vajs på ledningar eller torn för vi har skit dålig motagning , och efter som vi har trådlöst internett så måste man ha ganska bra motagning för att de ska funka någorlund bra !!!
ååå jag har blivit förkyld igen , fattar inte varför , va nog bara för att jag skulle börja promenera =( , måste ta och göra något åt mina kilon nu ! har så ont i mina knän så jag vet inte riktigt vad jag ska göra , va juh med i viktväktarna men jag tyckte inte att de va någon höjdare , de funkade inte för mig ! så jag har dragit ner på pasta och dyligt och på vitt bröd helt och hållet , ingen dricka eller snask och sen så äter jag på bestämda tider , så vi får väll se om det händer något nu då !  .
men i dag har jag fuskat jag åt typ tre bita kladdkaka och sen när jag gjorde den så åt jag en massa smet =) men gått va de hehe
mamma pappa och lille bror va och hälsade på så jag bjöd på mat och kladdkaka . ja nej nu e jag trött så nu går jag och knyter mig natt natt

Kommentera här: