alla sova i tysta hus ...

ja de gör nog dom flesta ! för utom dom som gör som jag , har ett jobb som man måste vara på på natten , den som kom på natt skift  måste ha varit dum ! ja inte han jag träffa mina små änglar heller ! , bilen pajjade för patrik i morse eller i går morrse ! så då fick han lov ocvh laga den hos sina föräldrar så vi träffades inget innan jag for och jobba =( surt !!!'
Ja här går de juh som de alltid brukar gå ... inte alls !!! och så har jag jätte ont i magen och känner mig alldeles spy färdig ! men jag tror bara att de e för att man e trött och att kroppen igenteligen ska sova ! Brukar kunna få så i baland hehe ja ja men nu e kl 01:21 så nu har jag inte så mycke kvar av min rast men vi höres !

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

de bli bara en vanlig fest med middag för dom som vill å kan ja räkna me er?

Kommentera här: