då ska vi se ...

... vad som hänt sedan sist ! tror inte att de har hänt så mycke ! Jag Jobbade hela förra helgen och Måndag o tisdag ! gick väll hyffsat , tungt och fara och jobba på helger när inte Patrik behöver de ! men de e bara och bita i hop , man ska vara glad att man har ett jobb ! 

sen va Patrik hemma och va sjuk onsdag och igår så vi han träffas lite mer den här veckan =) men de va juh iinte så roligt att han va sjuk så klart ! I Onsdags så va de dax för en ny bal ! redan ... räknade ut att dom har typ smällt i sig run 45 kg per dag , och de e dubbelt mot för vad dom normalt äter , så jag hoppas att denna räcker längre än en vecka ! I går va jag ute och red på Oden och de gick kannon bra =) han klarade av och gå i ballans och sammlad i ett helt varv och de efter typ två månaders ridning och då har jag inte rede mer än två dagar i vekan på han ,  och sen så håller han på och lära sig galloppen , och den sitter snart men han är inte sammlad än där men de kan man inte begära än ricktigt heller men snart så eftter nyår så kanske vi kan börja hoppa lite vill inte göra de än när han inte fattar galloppen som han ska  =)

Nä nu ska jag ta och gå och lägga mig , få se om jag skriver något på mina raster i natt =)

natti natt 

Kommentera här: