regn regn och åter regn !

Ja de formligen vräker ner nu !!! och mina stackars krakar som inte har sin boxar klara än =( men dom har varma gosiga täcken på sig , men ändå !
ja idag har jag varit på dagis med Rasmus och sedan for jag och hällsa på storebrors tjej Jessica och deras dotter Mathilda , satt och drack kaffe och surrade tills de va dax och hämta Rasmus på dagis igen !, så nu har vi kommit hem och så , jag har väll täkt och sanera huset så att de ser någorlunda ut tills i morron men de e juh så att när man har små bus troll såm tycker de e jätte kul och dra ner saker som mamma har plockat upp , så är de inte så lätt och hålla ordning =) men jag ska göra ett försök i alle fall hehe
Igår fyllde momma ut barsta år så då va vi där halva kvällen och åt tårta och pratde med henne =)
ne nu ska jag gå och älda så de blir varmt i huset och jag får varmvatten så jag kan torka golven !
see ya !!!

Kommentera här: