de va ett tag sedan !

kan man lugnt på stå ! =)
ja de har som hänt en hel del på dessa tre veckor ! kommer nog inte i håg allt men jag ska försöka summera lite !
veckan efter pappas födelse dag så tror jag inte att de hände så mycke facktiska den va ganska lugn !
veckan efter de så började Rasmus på dagis , och de va skönt kan jag låva =)
och Ronja hon går hellt nu , hon kryper ingenting , kanske någon gång i blan men de e väldigt sällan !
ja och Hästarna dom går och skruttar i hagen ! och nu till den stora nyheten , Jag ska köpa en ny häst , jippi jippi jippi , äntligen =D Patrik gav med sig till slut så på onsdag eller torsdag så kommer min nya häst . han är över 170 hög , valack och 5 år och ett varmblod och de ska bli så kul och få något nytt som jag kan lägga lite mera tid till ! käns inte som om man vill träna Cassandra så hårt , hon är som 20 år så hon kan man ta och lulla ut i skogen med och köra några sporadiska dressyr pass på , men de käns inte som om jag vill rida lektioner på henne då skulle väll hon knall falla ner och dö ! och de vill jag inte !
åå måste bara berätta , jag och Patrik , ida o tommy , emma o tobbe  va på rejv party förra lördagen hahaha , måste säga att de inte riktigt va våran stil , vi viste nämligen inte att de va ett rejv party fören vi komm dit , så vi for där i från ganska fort vill jag lova , en hel massa hippis huva !!!
sen for vi en sväng till kfors i stället och träffade Jens o Anna Lena där.
ja något mer har nog hänt men jag kommer inte på allt nu ,
ska försöka uppdatera lite bättre tre veckor är lite väl lång tid
hehehe

***helena***

Kommentera här: