häst häst häst !

nu har han kommit , va och vet besikta han i dag kl tio och han gick i genom så nu har jag en ny häst =) ska ta bilder på han och lägga ut ! och jag e så glad =D

Va hos Monicka och fick massage i går för ryggen och de behövdes tyckte att var hon än tryckte på min rygg så hade jag en massa muskel knutar ,sen har hon börjat med något nytt och de e och sticka nålar i öra på en , knepigt men de hjälpte faxtiskt ?! så i dag har jag tränings värk i ryggen ! inte så kul när man skulle springa och ha sig på vet besikningen .

ja och gubben min fyllde juuh år i går hela 32 år så vi hade tårta och bullar och en massa folk på besök kul kul =) och snart fyller Ronja år så då blir de tårta igen .

ne nu ska jag gå ut och vila ögonen på min snygging  hehe !

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

han va riktgit stor och fin

2 Elli Caramelli:

skriven

Hoppas ryggen din blir bättre vännen!

Och du få hälsa patrik grattis i efterskott, tänkte ladda iväg ett sms då jag kom på vad det var för datum då han fyllde år. Men klockan va näsan tolv på natten så det fick vara..;)

Och nu få du ladda in bilder på snyggingen! Jag är SÅÅÅ nyfiken!

Kommentera här: