Barn,pinnar och vatten!!!

Hur kan pinnar vatten och stenar vara så farsinerande när man e barn ! =)jag satt och beundrade mina barns underbara fantasi idag , vi va ute efter att vi hade varit och tagit ut hästarna , och de e juh en massa vatten pölar som måste plaskas i , sen fick dom var sin hink och där lagades de mat ! bläkfisk med soppa enligt Rasmus =) den innehöll stenar "bläckfiskar"  vatten med lera och snö " soppan"


Sedan ville Rasmus ta fram cykeln ,så den åkte fram , trehjulingen till Ronja tog jag fram också !



efter att ha varit ute i två timmar så va de dax för lite lunch , Rasmus hade bestämt att han ville ha plättar med grädde och jordgubbsylt så de vart så =) och ronja hon åt en hel plätta och rasmus han åt två =)


ja nu är de ut gång som gäller för barnen och Patrik för nu ska jag sova !
jobbar natt hela helgen , inklusive lördag natt , den natten är extra innsatt och dom pengarna tackar man inte nej till =)

Jag slänger ut en bilder på vad vi åt i går =)



Talriken är min potion !

jaja nu ska jag ta och sova
 bye bye !!!

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Neeeeeej inte våran dejt :( BUHUUU!!

ÄR den ingen som vill byta med dej då? snyft

Kommentera här: