Extra arbete !

Ja då har man jobbat extra i två dagar !
Dom ringde kl 10 över 7 i morse och undrade om jag ville jobba , hummm vill och vill , jag vill juh ha pengarna ! så jag åkte och jobba ! likadant i går , men då hade dom lite framförhållning och ringde redan på söndag kväll !
Dom brukar inte ha så stor framförhållning , de bukar vara - kan du komma och jobba NU !!!
De e inte så lätt och bara slänga sig i bilen när man har barn och hästar och hela fadderullan , så de tog sin lilla tid innan jag kom ut på jobbet =) men jag hade förvarnat dom att de kunde ta lite tid och de va helt oki


Ja annars har de inte hänt så mycke!
 efter som man jobbar 12 timmars pass så hinner man inte göra så mycke mer än och jobba , hem och sen sova
men om dom ringer i morron då blir de ett fet nej ...
 nu ska jag va hemma med mina barn och bara ta de lugnt !
Eventuellt så kanske jag och barnen far ner till S-vall på eftermiddan, men vi får se hur de blir , kan bli på torsdag i stället , Patrik vill följa med till staden , och de måste han juh få om han vill =)
 
ja ne nu ska jag ta och krypa i säng

***Natt Natt***

Kommentarer:

1 sandra:

skriven

Ska du inte lägga ut en bild så man får se resultatet,kram

Kommentera här: