vad helgen har erbjudit !

ja då ska vi se vad helgen har haft och erbjuda !

Jag fick stor främmande av Magda och hennes lilla prinssesa julia =) 
Ronja och Julia lekte och hade kul , medans jag och magda surrade en massa strunt =)
här kommer lite bilder !!!



Våra små sessor =)



Julia läser bok 



jag vet inte riktigt vad hon leker med , men väldigt konsentrerad är hon iaf  =)



sorry maggda du kom med på bild iaf , de va en så söt bild på er två =)

Efter att maggda och Julia hade farit , så va Patrik sugen på och fara och kolla på en fyr hjuling , och de vart juh som de vart !
Här är älsklingens nya " leksak"



Ja sen vart de  mat för hela slanten , de vart ungsstekt fläskstek som jag marinerat med vitlök och massa mojs !
och sen vart de en champinjon stuvning gjord på mjuk ost och grädde mmmm, en härlig sallad och sen en sås på creem frech , sweet chilli sås och pressade vitlöks klyftor .
så här såg de ut !!!



Mari och Mattias med barnen kom på kvälls kvisten , så dom fick sig en mums bit med !
och jag tror att dom tyckte att de va gott ;D
de tyckte i allefall jag hehe
ja sen for vi en sväng bort till Lasse och Madde , och där stannade vi till efter 12 .

Idag så va de avslutning på skridsko skolan , så de vart en tur ut till nordingrå , där fick dom ett pris och sen va de fika , riktigt mycke go fika ! men de vart en kopp kaffe åt mig =)
när vi kom hem så ville barnen vara ute en sväng och de e klart att dom skulle få =)
och så här såg de ut



Så klart hittar dom den största vatten pölen på gården , och den ska självklart hoppas och plaskas i , men dom har båda rägnkläder och stövlar , så dom blev inte blöt !!!
ne nu har jag uppdaterat lite, och denna helg har jag varit ducktig på och knäppa ska försöka knäppa mera !
de e som lite roligare med en och annan bild =)
Nu skajag ta och börja med maten hade jag tänkt !!!

***Höres***

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

tjena!!

ja maten va ritkigt god faktiskt, håller me Patrik då han sa att du är duktig på att laga mat. skriv receptet här på bloggen så kan fler få smaka på din goda mat :) kram

2 Elli Caramelli:

skriven

Jadu på tisdag så går barnen på dagis tills 13:45 men jag är hemma heeeela långa dagen.. Vadå då? :D

Kommentera här: