en vecka sen sist =)

och de har hänt en hel del =) men jag orkar inte ta upp allt , de blir lite jobbigt och skriva !
Men jag kan ta en snabb resumé 
De vart ett litet party här på lördag , marie å Mattias , Jens å Anna-Lena kom och va satt och surrade på alltanen till sena kvällen , mycket kul =D 
En tur till S-vall har de blivit den gågna veckan , gatt fylla kyl och frys =) sedan så vart de en rosen båge som står i slutet på gersgården , synd bara att jag inte kan plantera mina klätter roser som ska klättra på bågen , sen vart de några fler solcells lammpor , och de bästa av allt va att jag hittade tre glas kulor med lammpor i som nu flyter i dammen sååå mysigt , ja efter som jag inte har rosorna som klättrar på rosenbågen så satt jag dit ute julgrans belysningen vart kanon bra !
hummm ja vi hade kräfftskiva på onsdagen och deva kanon kul =D marie å mattias sov över , Jens å Anna-Lena skulle osso sova över men dom hade ingen hundvakt tråkigt nog , men de kommer fler gånger .... ja vi for juh till elli å robban när vi va nere i s-vall och där vart vi till sena kvällen , men tiden går fort när man har roligt =) och de hade vi hehe
ja vad har man gjort mer !!! jag har kört traktor ! fyllt skopan med ved och sen kört ner den till huset och sen in staplat de inne i huset , två skopor har de blivit e senaste två dagarna =)  Igår så rensade jag bort allt gräs som har börjat väx vid garaget där de ska vara bara grus , och de vart så fint , nu är de bara resten av uppfarten kvar , men de tar jag en annan dag för i dag så regnar de och då vill man inte stå ute och rensa gräs från uppfarten hehe !
mer då ... jo jag vart bjuden på skräckfilms kväll på torsdag  kvällen hos Linda OOOO de va tur att vi började när de va ljust hehe ... jag har inte så tåliga nerver när de kommer till skärck filmer ! sen gör de inte saken bättre att man är mörkrädd !!! men jag överlevde och kul va de  =) 
Barnen lever rövare som vanligt ... men ronja har fått snuva och hosta  men Rasmus är de full rulle på ,han längtar tills han får börja i skolan , de e de enda han har surrat om i sommar =) lill pluppen blir stor ... I eftermidda så ska vi kanske fara hem till mamma och pappa på tårta , för lille bror fyllde år i onsdags så då ska vi dit och gratta han =) de ska bli gått me tårta hehe

nä de få va allt för denna gång ! 

bye bye  

Kommentera här: