torsdag hela dan !

Ja så va de torsdag och snart har hela denna vecka gott , dessa ledig vecokrna går så himmla fort ! käns inte som jag hinner vila upp mig ! men men de e snart över med dessa lång pass! skönt ,

Jahade tänkt ladda upp lite bilder från i tisdags , men jag hitar inte kabeln till kameran , måste ringa till Patrik och höra om han vet vart den är !
.... så nu e de fixat =)

lite bilder från i Tisdags !



mina underbara barn !!!



Rasmus och Anna hoppar utför snöhögarna =) ser att jag glömde ställa datumet innan jag knäppte kort , dumt !



min lilla dam kan se grym ut i blan hihi , sen äter dom choklad så de e de som e runt mun på bägge !!! =)

Jag slänger ut någr billder från min brors 30 års fest !!!

   detta e på dagen, de e broder med sin dotter Mathilda ! hon e söt som socker den flickan !   De här är på cesars , där han får ta i mot sin stora present från alla ! ett fallskärms hopp , 
                               gissa om han blev glad !!!! 
 Detta e då jag och mina bröder !!! 


ja ne nu ska jag ta och göra nå vettit , som tex städa och försöka söva ronja 

***Bye Bye for now ***
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Syskonen Bylund.. :)

Gud vad jag tycker Ronja och Rasmus växer..:) Sockersöta som alltid;)

Kommentera här: