då ska vi se ...

ja i dag har vi varit soff potatisar hela högen ! =) Ronja har aft feber hela dagen och varit helt slut , och bara gnält hela dagen , vilket gör att man skälv blir helt slut ! och patrik har åkt på bihålsinflamation nu när han har blivit kvitt febern och hosta när tar de slut !!!
Så jag blir hemma i helgen ! hoppas bara att jag håller mig frisk =)

Ååå i morrse när jag skulle till stallet så fick jagen chok ! de va svin kalt ute , de har typ varit + grder en tid nu , men nu i kväll har vi 20 - brrr kallt ! man får älda som en galning !

i övrigt har vi inte gjort så mycke ! vill än en gång tippsa om en hem sida skaldeman.se köp han bok han kost råd funkar ! 
ja ja nu ska jag ta hos ta hand om gnäll ronja hon börjar och bli tött så hon ska få alvedon och sen är de natt  

hej hej =)

Kommentera här: