inte ett skit !!!

ja de e vad vi har gjort i dag ! inte ett dugg , Rasmus vaknade med feber i morse hade 39,8 !!! så de blir nog ingen skridsko skola för han i morgon , han lär inte bli glad när jag talar om de , men de får han ta !
Sen lär inte jag jobba något på måndag heller ! för Rasmus kommer inte va så pass pigg så de blir dagis , och inte Ronja heller för den delen hon har en så hämsk hosta och grön snoret bara rinner , jag blir så less , att dom alldrig kan bli frisk någon gång , och de e nästan omöjligt och få i dom någon mat , och mat behöver dom juh om dom ska bli friska men de e väll bara och fortsätta med mediciner ! suck ...
ja efter som barnen har sovit mest hela dagen i dag har jag hunnit och plocka i diska maskinen och kört lite tvättmaskiner , men de e inte så kul när man inte kan hitta på något med barnen =(

Jag tror att jag har fått någon typ av socker deppretion eller nått =) är så himmla sugen på godis , och de vart inte bättre av att Rasmus fick lördags godis är sååååå sugen , men jag tog ingen , och har jag inte gjort de än så ska jag baske mig inte göra de senare heller , jag har som slutat och ätit godis ,chips och dricka , och har jag klarat mig i snart en vecka vore de som dumt och börja med de nu , då har jag juh kämpat denna veka förgäves , och de tänker jag inte offra så de så !!! =)

jaja nu ska jag ta och laga lite mat

                                                                ***hej hej***

Kommentarer:

1 ElliCaramelli:

skriven

Men vilken eländig förkylning ni verka ha däruppe..

hoppas ni blir frisk snart, inte roligt med sjuka barn.. :(

Keep up with the good work, du är stark som lyckas bryta sockerkedjan!

Kommentera här: