ja vad säger man !

Ronja hade 39,8 i feber nu innan hon la sig ! hon fick en alvedon supp så nu ska hon nog sova gott  , hoppas jag =/ .
Rasmus han fick stanna hos mormor ! där låg han på soffan och titta på tv och va jätte het så han hadde osso feber hur mycke de vet jag inte men het va han i allefall =( mina stackars älsklingar .... ja jag får väll se om jag får sova något i natt

Jag är nu inne på min 3 dag utan socker eller kolhydrater , och jag måste säga att de går bra riktigt bra 2 kg på 3 dagar =) de gå kanske lite väl fort men jag får börja träna magen så jag inte får en massa löst hängande skin när jag har gått ner dom kg jag ska , men som sagt är jag bara inne på min 3 dag så vi får se längre fram över om de fortfarande går så bra som nu !

ja ne nu ska jag nog gå och krypa i säng nattinatt =)

Kommentarer:

1 ElliCaramelli:

skriven

2 kg på 3 dagar?! HUR gör du? TELL ME!! xD

Kommentera här: