onsdag som va !

japp då har en till dag gott och de har inte hänt så där väldigt mycke !
vi vaknade lite sen ! halv 10 skulle ha varit i stallet senas 9 men men dom fick komma ut lite seare ! se vart de en tur till k-fors , skulle se om jag hittade någon overall till Ronja , men jag hittade ingen som dög ! , så då passade jag på och fara på kvantum och dollar ! =D kände mig rätt så sugen på och spedera pengar innan jag for , men är jag va på affärerna så försvan de med Rasmus tjatande på grejor och Ronjas gnäll för hon inte fick dra i alla kläder !!! så de vart en billig resa .
Hade tänkt och torka golven en gång till i dag , så när vi va på Dollar så köpte jag en vileda mopp , men de e inte en vanlig mopp , kommer inte på vad dom heter , de e iaf en trasa som man tar av och stoppar i tvätt maskinen när dom e smutsig ! man kan även torr moppa med dom , jaja som sagt jag kommer inte på vad dom heter , men iaf så orkade jag inte torka  en gång till , så de får jag görai morgon !
¨
Fick juh en in bjudan till klass fest , funderar allvarligt på och gå , men de blir nog bara kul om man sammlar alla , förstod inte riktigt vem som höll i de hela !
jaja få ta och luska lite mer på de !

ÅÅÅ jag fick värsta söt suget i dag viste nästan inta vad jag skulle göra !!! men jag kunde låta bli , jag tog en kopp kaffe och satt mig i fotöljen i sovrummet , Ronja sov och Rasmus tittade på tv så de va lugnt i huset ! sen tänkte jag på varför jag va godis sugen , sen på vad socker gör för min kropp , och sen visualiserade jag mig målet efter en kvart va söt suget borta ! så jag tror att jag mediterade eller nått !!!! hahahahaha 
men de funkade juh så de e bra !

ne nu är de natt natt för mig see yaa !!!

Kommentarer:

1 Maglan:

skriven

Åh inte kom du å hälsa på!!! :P Sån mopp har jag med. Helt suvve :)

Kommentera här: