tisdag !

ja i dag är de tisdag ! och snön vräker ner utanför fönstren ! kl 10  och jag har ite varit hos hästarna än , Ronja ligger nämligen och sover fortfarande ! vet inte vad som har hänt =) jaja Djupenströms tar ut dom i fag så jag behöver inte fara dit , ringde och frågade om ha kunde ta ut dom , och de gick bra !

Har ni sett va fin min blogg blev =D tack tack så mycke Elli puss på dig ! ¨

Igår så han jag inte blogga , jag och barnen hade städ dag , han städa barnens rum och kök och hall , sen tvättade vi 5 maskiner med tvätt och de e inte slut än!!! så i dag ska vi damsuga en gång till och sen ska vi tvätta golv och damm torka överallt ,  så de e vad jag och barnen ska göra idag !
Efter att vi hade ätit i går och tror de elr ej så åt Ronja riktigt bra med mat ! de e kanske därför hon sover så mycke =D så vart de bad tajm för barnen och sen sängen .
Efter stallet så vart e kopp kaffe hos Ida och Tommy , va väll där till kl 22:30 sen skulle jag försöka sova när jag kom hem de resulterade i att jag låg vaken till halv 2 på natten , Suck !!! låg och funderade på en massa saker , jag hatar när sånt händer ! och man kan inte göra något åt sakerna man funderar på iaf så varför måste man fundera !!!!!!!!! ´
Blandannat så funderade jag på en ny säng åt rasmus , en sån med en koja under , och ett nytt golv i vårat sov rum , de e heltäcknings matta där nu och dom är juh inte lätt och hålla ren! ja sådana saker höll jag på och fundera på , Drygt !!!!

jaja ! ställde mig på vågen i går och den visar nästan 5 kg ner ! 4,9 ner så jag har sittat 0,7 kg /dag jippi och de bara av att utesluta socker och kolhydrater , och de bäst är att jag inte behöver vara hungrig !
Igår kom mina böcker som jag beställt , så nu har jag och läsa hihi

Igår med posten kom osso ett brev där de stod att vi skulle ha klass fest i april =) de skulle vara jätte kul och träffa alla som man gick i 9 an med , gud de va 10 år sedan jag gick ut 9an , tiden går fort de e ett som är säkert !!!

jaja nu ska jag ta och väcka lilla fröken annars så sover inte hom midda =)
                                                                                                                                       ***hej hej***

Kommentera här: