tråk torsdag !

ja dena dag har varit tråkig ! suck ja jag börjar bli less på och va hemma och städa , ska bli skönt och fara och jobba hahaha de e väll enda gågen man längtar till jobbet =D
sen ska man väll vara glad att man har ett jobb så klart ! och de e jag !

Idag har jag bytt gardiner i köket , kände att de va dax och ta ner jul gardinerna ! ska se om jag finner ork till och byta i vardas rummet osso , sen har jag en jätte tvätt hög som ska vikas , efter de måste jag nog se över barnens dagis väskor , för de e dagis som gäller i morgon för dem , och så mäste jag ta en svänj med damsugaren och sen sak jag prova min nya mopp =) så jag har de jag gör =/
En sak till som jag ska göra i dag är att mäta sovrummet , ska kolla hur mycke de skulle kosta och sätta in nytt golv där ! vill slänga ut heltäcknings mattan men jag kan som inte göra de fören jag har ett nytt golv ! skulle samtidit som man lägger nytt golv villja måla väggarna men de vill inta Pappa P för mycke och göra , och de e klart de e ganska myck och göra ! så jag får nog bara nöja mig med nytt golv , och de e bra nog ! =D

Nu har Ronja vaknat så då kan jag ta och köra damsugaren och börja med mina sysslor , ska se om Rasmus vill hjälpa mig ! men de kan nog bli svårt , han har precis kommit in från en stunds ute lek så han vill nog inte göra så mycke mer nu!
ja nu har jag pummpat i mig koffein så nu har jag energi och börja
                                                                                                                       ***Städa ***

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Jadu inge jobb än..Ska på träff med arbetsförmedlingen den 30/ 1 och den 2/2..

Från det ena till det andra, hur ska ni göra med Power Big Meet igår, ska ni åka ner nåt?

Kommentera här: