blogg torka .se

japp de kan man lugt säga att jag har haft ! har kanappt suttit vid datorn dom senaste två veckorna !!! dels pga vädret har varit kanon och sen har jag och patrik varit ner till västerås på Power meet =)
ja men jag kan juh börja där jag slutade förra inlägget, eller typ jag kommer inte riktigt i håg , men jag vet att jag va till Linda fredan innan västerås veckan för och färga , klippa och fixa naglarna , och de gjorde jag när jag kom från jobbet på morgonen , och jag va hemma typ kl halv 1 och då skulle Patrik snart komma hem och då skulle vi fara till s-vall och fylla frysen =) så jag satt mig i sol stolen ute och beundrade mina nya naglar , och somnade som en stock !!! i solen , vaknade av att Patrik kom hem , han hade sett till att vi inte hade barnen med oss till stan , skööönt ! 
kom hem vid halv 11 och slängde in varorna i frys och kylskåp , och sen däckade jag i soffan =)
Lördag så for vi en snabb sväng på den årliga traktor träffen i ullånger och sen hämtade vi barnen ute i barsta , sen tog jag och Mia en bad tur men hästarna ! 
Söndagen va de hö intag för hela slanten  och ett avslutande dopp i sjön och de va så skönt !!!
Måndagen så for jag till Linda och fixa tummarna som hade gått av , de va som inte planerat att vi skulle ta in hö dom dagarna , och de e klart , man kanske inte skulle ha fixat naglarna innan men men ! hon va snäll och kunde fixa dom innan västerås !
Sen hade jag låvat Rasmus att han skulle få bada , å de vart en tur till prelle tjärna för massa bad , och där träffade jag alla Idor =) o emma och Marie så där satt man och surra ett bra tag medans Rasmus badade , jag tror inta hen va uppe ur vattnet många minuter på dom timmarna vi va där !
Sen bar de av till Lasse och madde för hö intag igen ! Ja innan jag for till Linda så va jag och Madde upe i hö lon och packade om hö svettigt värre måste jag säga !
och även på Måndag kväll vart de dopp i sjön =) de hör som till när man tar in hö !
På Tisdagen vart de panik packning av barnens grejer och allt dom skulle ha med sig till mamma där dom skulle vara medans vi drog till västerås =)
och sen skulle våra grejer in i husvagnen och sen skulle man se till att man hade allt man skulle ha med sig plus att vi han med tre lass hö på kvällen innan vi for , rullade hem ifrån vid hal 8 och kom ner till valbo vid strax efter 3 !!!
sen gick vi i valbo dan efter och rullade ner mot västerås när vi hade ätit !
åååå nu orkar jag inte skriva mer , fortsättning följer ...........

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

nu få du ta och fortsätta.. alltid lika roligt att läsa:) även om ja vet de mesta men de är ändå så roligt!!! kram kram

Kommentera här: