en helt vanlig dag !

jahapp nu ska vi se vad jag har åstakommit idag !
De e inte mycke =)
Började med att jag fick sovmorron till 10 då Rasmus kom in med telefonen och frågade om han fick fara till en kommpis ,som va i luren !
och de e klart att han fick ;) så de va och väcka Ronja och ge barnen frulle och sen skjutsa Rasmus till kommpisen , tänkte att när jag ändå va i ullånger så passade jag på och fara och dricka kaffe hos Jessica och Mathilda ,sen for jag hem och Ronja hon slocknade i bilen , så nu sitter jag här faramför datorn och dricker lite mer kaffe ! ska snart fara och hämta rasmus !
Efter de hade jag planerat och röjja huset igen ! behövs värkligen , sen ska jag lasta av gersgårds virket från släpvagnen , Peter skulle ha släpvagnen i morron så de e lite broska med och lasta av .
sen händer de väll inte så mycke mer , hade planerat och baka med barnen i dag men efter som Rasmus for till en kommpis så blev de inget av de ! men får se om vi gör de i kväll elr i morgon , de blir nog i morron , för ikväll ska jag rida med mia när barnen har somnat !
ja , ne , nu ska jag hämta Rasmus .

bye bye

Kommentera här: