Jag överlevde !!!!!

Jaaaa jag överlevde vår ruset !!!!
och jag överträffade mina egna förväntningar , hade tänkt gå dom 5 km i rask tackt , men i sista min så bestämde jag mig och starta i jogging klassen !
och jag joggade kanske 4 av dom 5 km utan och dö av andnöd !!! jag har nog ganska bra kondis ändå !
ha jag ska nog börja springa de va riktigt skönt , nu har jag bevis på att jag klarar de =D

Idag har jag varit på handledar utbildning på jobbet !
och de va riktigt intressant , och jag lärde mig en massa nyttigt som jag med all säkerhet kommer och ha nytta av på jobbet , bla så gick han igenom hur tydligt kroppspråket talar och att inte alltid är ordet som betyder nått utan vad man sänder ut för signaler , ja och sen an massa annat nyttigt .

Nu sitter jag och kollar ut på regnet som formligen vräker ner och sen väntar jag på att Patrik och barnen ska komma hem !
Patrik fick inte ledigt veckan innan power meet om han inte jobbade över så han slutar 18 nu fram till semestern !
men nu kom dom !

bye bye

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Du är så duktig! Skulle ha dött efter 200 meter av andnöd xD

Kommentera här: