sov morron.se

ja de kan man lugnt på stå , jag fick sova till halv 11 !!!!!
Vist de va skönt , men oj vad kort dagarna blir ! känner mig liiite stressad , jag har en del som jag skulle behöva göra , de e tur att de inte blir mörkt nu för tiden ! så man hinner göra de man ska på kvällarna när barnen har sommnat !
Som i går kväll så gick jag och älsklingen ut och klöv en hel massa ved när barnen somnat !jag tror vi kom in vid halv 12 och då va de inte ens skummt ute , de e så härligt när man kan vara ute och de inte är mörkt elr kallt !

Tro vad jag ska börja med idag !
jag tror att jag ska starta en tvätt och sen hänga den som är i maskinen ! sen vill nog diskamaskinen ha lite disk =)
sen vet jag inte om vi ska dra igång nå bak , ska se vad barnen säger !
sen har jag lite lust och börja med gersgården .
Har även planer på på hur jag ska göra för och få till en lite lekpark åt barnen , men gungor ,sandlåda och ett litet jordgubbs land och lekstuga , lekstugan har vi redan , den morfar byggde åt mig när jag va liten , och sandlådan har vi osso , men ingen sand ! och gungställningen ska jag bygga hade jag tänkt ! och sen såg jag att jordgubbarna va inte så dyra och köpa !
men jag får börja med och sätta upp gersgården !
men jag måste prepparera pinnarna med spillolja eller så måste jag bränna dom i nederkant , för att dom inte ska ruttna ut när dom står i backen !
Ja vi får se vad som händer i dag , just nu ska jag ta hand om en välldigt kinki Ronja !!!

BYE BYE

Kommentera här: