jahapp natt bloggning

Ja de får bli de , tror inte att jag orkar de när jag kommer hem , jag har natt vecka denna vecka =/ ,

Ja i går Måndag så fyllde juh Rasmus 6 år stor pojken min ! och då va de bullbak och tåtra som stod på tapeten ! dagen börjde kl 7 med frulle åt rasmus och ronja , han fick inge packet på morron utan de skulle han få när han kom i från dagis , ja sen tänkte jag sätta bulldegen medans jag for på dagis , men insåg att jag hade ingen jäst , hepp så de va bara och svänga in på ica efter att jag lämnat barnen på dagis , och Rasmus skulle bums bjuda på glass så innan jag lämnade dom så köptes de osso ! så kl vart väll halv 11 innan dom kom på dagis , sen skulle inbjudnings korten till kalaset ut , så jag kom väll hem vid 12 , så något försenad så kom bullbaket i gång , medans jag väntade på att degen skulle jäsa så passade jag på och städa ! , men när jag skulle börja baka ut mina bullar så va kl så mycke så då va de dax och fara till tandläkaren , sagt och gjort in där 5 min sen , va klar efter en halv timme phu inga hål denna gång , annars har de varit standard med ca 4 hål per år , tror mycke att de beror på att jag har slutat drucke drika och inte äter socker , jaja hem och började baka bullar , kl halv 4 var jag klar med bullarna , sen gatt jag städa undan de jag stökat ner och damsuga och torka golven så precis när jag va klar med de så kom Patrik och barnen hem ! så medans jag gjorde mat gjorde jag osso tårtan , och när den va klar så kom dom första gästerna !!! vid ca 6 , så de vart inget sovet för mig den dan men jag tänkte att jag får härda ut och dricka kaffe , mycke kaffe !!! så jag for på jobbet och jobbade hela natten ! så på tisdag morron kan jag lova att jag va trött när jag kom hem , men jag fick inte lägga mig fören halv 11 gatt som ut med hästar och ge dom mat , samt utfodra mig själ lite osso , men sen sov jag , och nu e jag här , och jag ska nog inte ta en 24 timmar pass igen någonsin !!!!

Nu måste jag jobba see yaa !!!

Kommentarer:

1 SuzieQ:

skriven

Du gör som så att du går in på datorn bland dina fotomappar och tar din 6:e mapp och går in i den och tar det 6:e kortet å lägger ut i bloggen=)

2 Marie:

skriven

tjena!! gå de bra å jobba? än så länge gå de åt rätt håll me GI. som tur e så ha ja ju fått lite tips av dej :-)

Kommentera här: