våren är här !!!

Ja i dag så e de Onsdag hela dagen =)
ja jag har som sagt jobbat hela helgen och även måndag och tisdag , de e så typiskt , de va skit väder hela min ledig vecka men så fort jag jobbar så blir de kanon väder ! de e så typiskt !
men idag e jag ledig och solen lyser från en klar blå himmel och de e varmt , fåglarna kvittra och de droppar från taken !
Helt underbart !!!
Dettta är vad´jag hade tänkt göra idag !

  • Köra / Vika tvätt
  • Plocka undan leksaker
  • vädra 
  • Dam torka
  • Damsuga
  • Torka golv

Ja sen får vi se om de blir så ! men de e en perfeckt dag för och vädra och de skulle behövas , ja ja jag har i allefall börjat med och startat en tvättmaskin hehe och snart ska vi fara till hästarna sen ska vi nog börja men sysslorna =)

sen blev jag utmanad av mari , men jag orkar inte göra utmaningen hehe för mycke och skriva ! så jag tar de en annan gång om jag får mera ork ,

Jag har så så stor lust och fara till fjällena , ska kolla när jag har fått lön om vi har möjlighet till och spara lite till en fjälls resa ! skulle var riktigt skönt , jaja nu ska jag ta och fara  till hästarna

See yaa

Kommentera här: