jo de e nog dax för uppdaterning...

De blir inte så bra mycke bloggande när man har natt vecka ! =) orken finns som inte , när man har jobbat 12 timma natt !
Men nu ska jag uppdatera er lite ;)

Då ska vi se , Fredagen så va de jobb för min del!  Patrik och barnen va en tur till s-vall med Farmor o farfar , sen va de nog inte så mycke mer som hände den dan =)

Lördagen började med de vanliga , Patrik och jag fick tid för mys innan Ronjade vaknade och de va dax ör mig och fara till hästarna för och släppa ut dom , efter att jag hade varit där så började jag pyssla på lite hemma , de vanliga , plocka ihop leksaker och allmänt skräp ! Satte rasmus på och sortera ut leksaker som han inte leker med och de som är trasiga som vi kunde slänga , när vi hade pysslat på med de ett tag så kom fru Djupenström och deras dotter Anna , Anna ville stanna och leka en stund och de e klart att hon fick , jag och Madde tog en kopp kaffe och satt och surra en stund , sen ringde min bäst Elli , dom hade tråkigt så dom undra om vi hade nå kaffe och om vi skulle va hemma , ja men självklart , men vi skulle fara bort på koncert på kvällen så de vart en snabbis =) me de va sååå roligt att dom ville komma , bjöd på glass och äppel paj , och så klart kaffe =)
Elli , Robban och banen deras drog vidare för och äta , och vi gjorde oss redo för och dra med barnen till barsta , dom skulle stanna där över natten , sen hämtade vi upp Jonas och drog till Övik på konsert , de va en helt oki musiker , nu kan man juh skryta med att man har varit in i swedbank arenan , och suttit på isen hahaha , vi hade planerat och äta innan , men min berycktade tidsplanering sprack juh som vanligt så de vart och äta efter koncerten , när vi kom till ullånger och hade lämnat Jonas , for vi ensväng till mari o mattias , jens och anna lena va där och drack några cider , men jag fick köra ! vi kom hem vid halv 3 !!!

Söndagen spenderade vi ut jag och Patrik !
Patrik va ute i skogen hela dagen och jag började med mina planer för trädgården !
Planterade om några plantor och sen rev jag bort en hel del där vi ska göra dammen och vattenfallet ! jag har inte knäppt no kort än men de kommer =)
på eftermiddan kom barnen hem och då vart de mat och lek och bad sen sängen !

Måndag va löning =D
Lämnade barnen på dagis och sen drog jag till övik ;)
skulle BARA handla mat , men jag kunde inte motstå och gå en sväng på stan , hittade 5 par linnen , ett par linne byxor , skit sköna va dom , ett par kort byxor , 2 kofftor , en BH och sen en lång tröjja med bred mudd med rynk på siderna , de e svårt och förklara hur den ser ut , ska ta nå bilde på mina na kläder , enklare så kanske ;)
längtar tills vi far till s-vall för då ska jag och elli ha en tjej dag på stan, utan barn och utan karlar hehehe=)
de e såååå kul och gå och prova kläder , hittade även en jeens klänning på MQ men jag vart för snål ! finns den i s-vall så ska jag nog köpa den =D
sen vart de å handla på Willys och sen skynda sig hem , och sova en timme och sen fara ut på jobbet !

Tisdagen så fick jag sova till 2 katt F-N väckte mig ååå varför , men jag fick juh en hel del uträttat , städa diska tvätt , vikit tvätt och dammsugit och sen lagade jag mat osso ! och sen va de jobb !

Och i dag har jag inte gjot mer än suttit framför tv,n och uppdaterat bloggen =D
Nu har barnen och Patrik komme hem så nu ska jag umgås med dom i 45 min sen måste jag fara på jobbet igen !
Suck ! de blir skönt när vi byter schema !!!

Bye Bye !!!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Åhh vi ska ha sååååå roligt :)

2 Elli Caramelli:

skriven

Jaaa vi ska ha såååå roligt :)

Kommentera här: