jobb jobb o mera jobb

ja de e vad min helg har haft och erbjuda =(  inte allt för kul kanske ! men i Fredags så följde Barnen med Farmor och Farfar ut till barsta , och där stannade domhela helgen ända till söndag , lite sköööönt de va !  Som mamma och Pappa så älskar man sina barn högst av allt men , i bland behövar man lite egen tid och bara ta vara på varandra , och slippa ha ögon i nacken och hålla koll !
Lördagen spenderade jag på jobbet , Patrik höll på och fixa lill traktorn när jag kom hem !
ja jag va en sväng på Ica och då träffade jag Ida Lillja och hon har jag inte träffat på ett bra tag !
så hon bjöd mig på en kopp kaffe , och de tackar man inte nej till =) hehe
Med kaffet vart de en massa skavaller och surr , alltid lika roligt =D
sen hade jag planerat med Mia att vi skulle ut och rida , men när jag kom hem och hade börjat laga någon mat , så ringer min lille bror , och frågar om han och Frida kunde komma en sväng ,och de e klar att dom fick , de e inte så offta dom kommer på besök =) så de vart om bokning av ridturen till söndagen ,
Efter att Broder och Frida hadde varit här ett tag så for dom vidare , och i gjorde oss klara för och fara en sväng till Mari och Mattias , kom väll dit till 10 och stannade till 1 och vi hade riktigt kul =D Jens och Anna lena kom osso dit , så efter en massa kacklande för oss damer och groggnde för pojkarna sååå hade de kanske blivit liiiiite för mycke för Patrik så han gick och la sig i chevan ! tur för mig att han la sig där och inte inne i huset någon stans !!!

På Söndagen så va de upp kl 07 00 och sen ut till hästar och sen jobb !
slutade kl halv 8 på kvällen , va heeelt slut när jag kom hem , skickade Patrik och ta in hästarna , och tack och lov ville han fara till stallet =) min älsklings plupp =D
ååå måste bara berätta att Patrik osso har börjat GI-at och han e jätte ducktig !!!
De blev ingen ridtur dels va jag helt slut , sen for de och små regna och blåste , så ingen ridtur den dagen

Och i dag har jag iinte gjort annat än jobbat !!! han inte ens träffa Ronja i dag , ja en liten stund i morrse , men när jag kom hem hade hon redan slocknatt , de hade nog varit en jobbig dag på dagis efter som hon somnade vid 7 , hon brukar inte somna fören runt 8 !!! men men , de e skönt och få lite ledigt på kvällarna ,men efter som man inte träffade dom så mycke i helgen så e man lite sugen på dom !!!!! =D

Ja ne nu ska jag ta och knyta mig!
ska upp tidigt i morgon , redan kl 04:15 hjälp va tidigt !!!

kom i håg och kommentera ,ja mena om ni ändå läser så lämmna en kommentar så jag vet vilka som är och läser, kanske jag även läser eran ;)
 
natt natt ;)

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

vi få ta en repris snart igen, då tycker ja ju att även vi ska dricka.

ha de så bra kram kram

2 anna-lena:

skriven

hallå hallå

allt bra? nu vet du att jag har varit här hehehe

3 Marie:

skriven

eller ja mena ju att även du ska dricka he he

4 SuzieQ:

skriven

Får som sagt vara glad att han gick å lade sig i Chevan så det bara var att köra hem sen tihi. Kul att han börjat GI-at med. håller på å bli mer å mer för mig. Men måste ta mig i kragen å börja ordentligt nu =)

5 Elli Caramelli:

skriven

Jobb jobb jobb..;) Du är duktig du..:)

Kommentera här: