Min älskade skrot nisse !!!

Han är Mannen i mitt liv med stort M, han är min klippa , mitt allt och finns där för mig ,alltid!!!
 Och jag Älskar han med HELA mitt hjärta!!!
min Patrik =D ¨

Desa underbara rosor fick jag helt appropå i måndags är dom inte vakra så säg !



Och med dessa ord gav han mig rosorna

Du får dessa av mig av tre anledningar !
För de första , för att du e så duktig.
För de andra , för att du är så vacker
För de tredje och de viktigaste av allt , för att jag älskar dig !!!

ja jag kan juh säga att jag vart rörd , ni ska inte tro att han gör så här ofta , nej nej ,förra gången de hände va väll ett år sedan , och då tror jag de va för att han ville ta hem en skrot bil till och jag hade väll tyckt att de va bra med den förra han tog hem , =) men de göe de samma hehe
men de känns så speciellt när han kommer bara så där , de e som ingen speciell dag utan han ville bara ge dom för att han älskar och uppskattar mig , och de vet jag att han gör , för de visar vi varandra varge dag genom pussar och kramar , men när man får något sånt där så pirrar de i hela kroppen , och man blir ny kär igen !
Så mysigt !!!

I söndags så va juh Patrik och barnen ute i barsta hela dagen , och sen när dom skulle hem så fick Patik för sig att han skulle ta en väg som han valigt vis inte brukar ta , och tur va väll de !
De e nämlligen så att de är grovsopsinsammling i byarna runt om här , och de brukar alltid vara så att jag slänger alldrig grov sopor utan jag få hem anndras "sopor" / " bra och ha grejjor" enligt Patrik !
Och jag måste medje att denna gång va de verkligen en bra och ha grej .
de e nämligen så att ända sedan vi bygde våran alltan har vi surrat om och skaffa en markis på baksidan , men dom har varit så himmla dyr och köpa nya och de har inte funnits i rätt lägnd beagnade , och en ny får man ge 9000 för och dom penngarna käns de som om man inte riktigt ha till en markis!
Men se där efter vägen låg de en !!!
Patrik for upp till huset och frågade om vi kunde få ta den , och de va bara och ta , dom skulle inte ha den , den hade inte ens sutte uppe på deras hus !!!
När Patrik kom hem så visade de sig att den va längre än vad våran alltan va , den va hela 5,5 m men de gör inget vi hade ändå tänkt och bygga ut alltanen lite till =)
så så här ser de ut på våran baksida nu =D



Inte så snygga färger men Patrik kollade upp vad de skulle gå på och klä om den och man skulle behöva betala 3000 för tyget , men jag får lov och vänja mig vid färgen för jag har inte råd och betale de nu !
Sen så har vi ändå sparat in en massa pengar !
så de är inte så dummt och ha en Skrotnisse till pojkvän  tihih

Idag så kom han hem med en vedklyv , undra vad de blir i morgon , ja menar , en markis i söndags , rosor i måndags och så en vedklyv idag , kanske man kommer hem o morron och de står en ny husvagn på gården , elr ännu bättre en ny hästtransport till mig =D  nä skämt och sido jag tror inte att de kommer nå mer på gården på en ... vecka  typ hahaha
Älskar dig
Min Älskade Skrotnisse !

Vad har vi gjort mer då ... jo vi har gjort ännu mera sommar , vi tog fram husvagnen i går , och sen va Patrik och besikta den i dag , och dn gick rakt igenom ... puh ... så nu e de bara och ut och campa , sen ska vi fixa nya däck till pontiacen , de måste vi nästan göra innan Sollefteå , inte så kul om man skulle få punka elr nått sånt .

Slänger ut lite bilder från för förra lördan då vi va hos Marie och Mattias .

Grabbarna i baren deras!



Den enda som saknas e Jens , lyckades inte få han på bild =)

Anna-Lena och Marie sitter på bron och tar en rök , är dom inte söta ;)



Maries ena hund Alice !



Så vacker !

så nu har jag uppdaterat lite ! håll till godo =)
och kom i håg ,ni får gärna lämna en liten hällsning om ni är inne och läser =)

Ne nu ska jag ta och plocka ur diskmaskinen , vika tvätt , träna och ducha sen är de sängen som väntar , väckarn ringer 04:15 i morron bitti , för då väntar jobbet !

Bye Bye ;)


Kommentarer:

1 Marie:

skriven

va gullig han är!!! inte varje dag man får rosor, inte så super vackra kort på alla, syns verkligen att vi inte är nykter he he he



kram

2 anna-lena:

skriven

tja

å jag fastnade på kort, de måste vara en bra kamera du har skaffat hehehe,

3 Elli Caramelli:

skriven

Naw vilken gulleplutt han är.. :) Det är precis som du säger, det är såna saker som gör att man bli nykär igen..;)



Härligt att husvagnen gick igenom ;)

4 SuzieQ:

skriven

5 SuzieQ:

skriven

Hopsan blev nå fel på förra :S

Jisses vilka fina blommor =) man blir ju så glad när man får nåt sånt som du säger. Fina kort var det med. Kramar på er!!

6 SuzieQ:

skriven

Jo da det går rätt så bra :D lite svårt att sluta med potatisen bara men jag vänjer mig mer och mer.. Fuskar ibland ska jag erkänna hihi. Vilka korvsorter kan man äta?

7 Elli Caramelli:

skriven

tackar tackar..:D

Joo har tänkt bygga på efter sommaren då jag jobbat ihop lite pengar, ska bli lite kringelkrangel och stjärnor, ungefär som en armband..:)

Joo tro han bara satt och längtade hem -tihi- tur att jag ska dit på onsdag igen annars hade jag åkt in och sagt att han fick kludda ner ett streck :P

8 SuzieQ:

skriven

Jag ska sluta med det och jag vet att det går bättre om man e hård från början. Ska börja riktigt på allvar nu när vi får lön så jag kan tokhandla hem grönsaker å sånt istället.

9 Magda:

skriven

Perfekt med markis! :D Pappa hjälper oss just nu med att bygga altanen. Längtar tills vi också har en altan att sitta på å må gott! Just nu ser gårn ut som jag vet inte vad ;-)vi köpte ny markis på rusta. tror den gick på 3700 eller nåt sånt :)



Dags för er att komma å hälsa på snart! kan ni inte komma å käka eller nåt?

Kommentera här: