....

Fick sådana jul känslor när jag klev upp i morrse och inser att de ligger snö på backen , och de dalar ner flingor från himmlen =D finns de nå härligare , man blir barn på nytt ;) och jag kännde bara att jag ville ta fram jul grjerna och pynnta huset , men de e liiiite väl tidigt kanske !

Har varit till Sjukgymnasten i dag ! hadde inte blivit mycke bättre än i måndags , fick en ny övning som jag skulle göra 1 gång i timmen ! så de e bara och göra de , sen körde hon ström på ryggen , så jag hoppas att de blir bättre snart , så jag kan jobba nästa vecka , tänker jobba i vilket fall , har inte råd och va hemma mer nu  ! 

Annars så händer inte så mycke !  
sovrummet har vi inte gjort mycke åt =) men de får ta den tid den ta , slipat ner lite tapet skarvar är vad vi har åstakommit , men de e alltid något !
I kväll så ska jag på by möte få se vad för kul byn ska hitta på fram över , men nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe sen ska jag ta och göra mina övningar !

Bye Bye

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Tack gumman för din kommentar, du är min klippa :D



Hur går det med ryggen?

Kommentera här: