en lämplig rubrik ...

...är inte lätt och komma på !
=) Ja de vart inte mycke till storstädning kan jag säga haha , stökade undan lite kläder , disken och leksaker , sen va orken borta ! men jag ska försöka ta nya tag idag , kanske hinner lite , man får juh inte överanstränga sig XD haha som om de skulle hända , jag gör inte många knop nu !!! 
 
Månda va de skola för Rasmus så efftre att jag hade hämmtat han så svängade jag in till Jessica och Matilda på en kopp kaffe och då hadde jag sådan tur att Ida Lillja va där så då fick jag träffa henne osso =D , de va tänkt att jag skulle fara till färgaffären och kolla på färg till sovrummet ! men då va Ronja så trött så vi rullade hem i stället , där i mot i går for jag och kollade lite färg effter att jag lämmnat Ronja på dagis ! fanns så mycke och välja på !!! på Lördag blir de en tur till någon stad för och köpa golv ! men jag har sådan besluts ångest över vad jag ska ha för färg där inne ! några förslag ???

sen ett annat dillemma , Ska man vaccinera elr inte ????

Igår när jag kom hem så ick jag pyssel insperation , så jag gjorde en höst krans att hänga på dörren , såg en massa fina kransar på blomsteraffären och tänkte köpa en , men så tänkte jag , varör ska jag lägga ut 150 spänn på en krans när jag kan göra en själv =) och de blir roligare om man har gjort den själv =)
bild kommer sen ;)
ne nu ska jag sjkutsa Ronja på dagis och sen får vi se vad som händer innan jobbet ;)
på återsende =)

Kommentarer:

1 Linda Öberg:

skriven

Hmm.. ja de tips jag kan ge är att inte ha ett för ljust golv där för har man garderober och man bär kläder fram och tillbaka blir där lite dammråttor som kommer fram å då e de skönt med lite mörkare golv så ser man inte varendaste luddtuss, färg är jag sämre på, vill man att det ska vara varmt så gå åt rött, typ mahogny och vill man att det ska gå åt kallt tar man ett golv som går lite åt det gråa, beror på vilken helheltskänsla man vill ha :)

2 Elli Caramelli:

skriven

Ha hört att S-vall ha fin fina affärer.. ;) Åsså bor det en Elli Caramelli där som bjuder på kaffe :D Hahaha!!

Kommentera här: