ett tag sen !!!

ja de va de !

Vi vart barn fri på ferdagen så på lördagen drog vi till s-vall , bara jag och älsklingen ! och de va sååå skönt !
och jag kan säga att vi drog på oss spenderar byxerna när vi for hem i från XD
När vi kom ner så sprang vi in på ikea och kollade på nya sängar , och vi hittade de vi sökte och dom tog vi =) , sååå med sängarna inlastade i chevan , vart de en tur på rusta för och kolla på golv och tapet , hittade kanon fina tapeter som vi ska ha som fond vägg , längtar tills dom e uppe =D
men golven dom hadde där föll oss inte riktigt i smaken , så de bar i väg till bahaus eller hur de stavas ;) men där fanns de massor med golv men priserna va lite väl höga , så vi for till bygg max och där  hittade vi ett golv som vi båda gillade och ville ha , de va typ "Där e vårat golv !" och som tur va så va de inte de dyraste =) men tyvär inte de billigaste heller :/ men de va snyggt och vi ville ha de så de fick kosta !!!
sen blev de en del andra affärer innan de vart kaffe paus hos bäst Elli och Robban =D sen fortsatte vi med mat som skulle inhandlas sen rullade vi hem över , stannade till hos djupenstöm ,där de badades badtunna ! efter som vi kom från stan så kunde vi inte bada =( hade varit riktigt skönt för min rygg ! men de vart några cider för min del ! effter jag hade tagit in hästarna så bar de av hemmåt för och lasta in alla varor ,sängar , tapeter , golv och färg !
Och de va sååå skönt och sova i nya sängarna !!! de va väl värt alla penngar .
söndagen så hämtade jag spån eter de så for jag med skridskor till rasmus , för han och morfar skulle fara ut till skridskoskolan, jag och Ronja for hem för och stöka ur sovrummet för och börja med renoveringen =) 
slummrade en stund på efter middan , för och sen fara ut på jobbet ! men de vart inte hela natten ör min del , effter halva natten hade jag så ont i ryggen så jag kunde inte röra mig , och de känndes som om någon hade kört in en kniv i ryggen mellan skulderbladen , för varge gång jag tog ett andetag så högg de till i hela bröstkorgen och rygg så efter andra fikat så gav jag upp för då hjälpte inte alvedon heller , så nu e jag hemma och kurrera mig ! i morron ska jag fara till Ådalshällsan och träffa en sjukgymnast som ska kolla på mig , så vi får väll se vad hon säger , hoppas bara att de blir bättre , för jag kan inte ha så här ont ! Sa till Patrik att de beror nog på att jag inte rider lika mycke som förut , så jag måste rida mer  ;)

ne nu har ni fått lite uppdatering så nu ska jag ta och äta lite lunch

Bye Bye

Kommentera här: