oj oj blogg torka !

ja man e lite dålig på och komma i håg och uppdatera XD !

De vart ingen skogs promenad , när jag hade hämjtat Rasmus , för när vi kom hem så haglade de och regna , och blåste storm ute ! så en skogs promenad va inte och tänka på !
När Patrik kom hem så åt vi och sen drog jag till stallet för en barbacka tur med sassan ! väldigt härligt ! när vi nästan va färdig så ringer Patrik och säger att han har kapat av ett rör till värme systemet i huset !!! de ska då alltid vara nånting ! men som tur va så va de inte så svårt och åtgärda !!!
på Tisdagne så Häde de inte mer än att jag tog en tur på Oden i blåsvädret , han va helt tokig !!! hadde ont i armarna efter rid turen ! han är såååå stark i munnen när man rider ut , ändå har jag pessoa bett på han , men han hadde inte fått vare ute på några dagar så han va lite het bara därför osso , sen va de hem och durcha och i väg och jobba !
Onsdan hände de inte allt för mycke , de blåste värre än dan innan så de va inte så kul med en rid tur så de fick vara , hadde en massage tid osso efter den va man ganska mör så efter de va jag hemma och pysslade i ställe innan de va dax och fara på jobbet !
Torsdag så städade jag och Ronja innan jag for på dagis med henne , sen vart de en rid tur , gick kanoners =) han kunde gallopera lungt utan att rusa , frammsteg minsan ;) hoppade över diken och trädstammar osso de gick bra de me ;)
Freda morron bakade jag och Ronja tårta innan jag or med henne på dagis och sen va de jobb som väntade , hade jobbat ett tag när de började asna en massa de på ungsduken , och då gatt man skrapa bort de , låg där under och skrapade och lyckades på något vis lägga under armedn på ungsduken så jag brände mig !!! e man ett klör så e man !
 Kom hem från jobbet på kvällen och då va de bara och slå in ronjas presenter

 Lördag va de kalas med släkt och vänner får då fyllde Ronja 2 år !
Elli och Robban kom upp och stannade hela dan , så dom bjöd vi på mat =) de e alltid lika roligt och träffa dom =D
På söndag va Rasmus bjuden på kalas kl ett sen hände de inte allt för mycke , skulle jobba natt så de va bara till och ta de lugnt och försöka vila ! kunde inte sova då på söndagn så jag va dööööö trött på jobbet och på morron när jag skulle köra hem va jag så trött att jag inte riktigt viste hur jag kom hem när jag parkerade bilen hemma här ! =/
Tisdan hände inte mycke sov och sen va de jobb !
Onsdan så klev jag upp kring 2 och for till stallet för en ridtur , hemoch umgås med familjen en stund för och sen fara på jobbet !
och i dag så har jag presis klivet upp och tar de lungt för Ronja är sjuk igen så Patrik har varit hemma med henne i dag , ja just de ! kommer inte i håg vilken dag de va men Ronja har blivit biten i ansiktet igen på dagis !!! nu vill jag ha reda på vilket barn de e ! blir sååå less =(
Ringde till vårdsentralen idag för och höra vad dom trodde att de va för fel på mig ! ska dit på provtagning någon dag fram över , ska bli skönt och kolla upp sig så man inte behöver vara orolig ! Stod i duchen i går på jobbet innan jag började och de bara rasade hår av mig ! drog fingrarna genom håret och fick fulla näven med hår !!! de e inte normalt ! någon som har nå förslag på vad jag ska göra ???
börjar bli riktigt orolig nu !
ja ne nu ska jag gå och dricka lite kaffe så jag vaknar =) och snart så blir de jobb känner mig inte ett dug inspererad , de e såååå tråkigt på jobbe , ingen och prata med ,  ingen som kan fördriva tiden för en , saknar mitt gammla skiftlag de va mycke bättre ! men de e väll bara och gilla läget , bita i hop och fara och jobba =/

ne Kaffe!!!!

Bye bye

Kommentarer:

1 anna-lena:

skriven

hej det var ett tag sen vi hördes, men det har varit fullt upp här med:)

vi har skaffat en ny vovve, gå in på sidan å kolla

vi höres

kramen

2 Linda Öberg:

skriven

Ja nu va de ett tag sen, välkommen tebax till cyberspejs! =)

Kommentera här: